Pentru o bună funcționare și o durată mai mare de utilizare echipamentele de birou ( imprimante, multifuncționale, copiatoare , faxuri, laminatoare , distrugătoare de documente ) au nevoie de întreținere periodică.

Tehnicienii noștri te pot ajuta.

Avantajele unui contract de mentenanță sunt:

  1. Intervenție rapidă în caz de funcționare anormală a echipamentelor
  2. Curățarea și verificarea periodică a echipamentelor
  3. Raport de stare echipamente și avertizare pentru piesele ce vor necesita înlocuire sau reparații
  4. Analiză costuri și recomandări
  5. Suport telefonic
  6. Manoperă gratuită la reparații

Asigurăm servicii de întreținere  echipamente și celor ce nu doresc să încheie un contract de mentenanță.

Sună și planifică o întâlnire pentru a primi mai multe informații personalizate.

Bucuresti si Ilfov

Tel./fax: 031.426.0175  Mobil: 0725.451.684.

Lasa recenzia ta aici.                                            Vezi recenziile clientilor.

Apelează